tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Jumaat, 20 April 2012

Perhatian kepada bloggers yang ada masalah kewangan

 

Khabarnya, Si Menantu itu telah pergi ke Restoran Taqwa (Baru) di Gombak untuk menemui beberapa orang blogger - Waktu pertemuan lebih kurang dari jam 1:20pagi hingga 4:00pagi.

Tetapi mengapa menantu itu menafikan pertemuan tersebut?

Apa motif menantu menemui mereka ? Adakah untuk menjadikan mereka kaldai tunggangan dengan memberikan pill kuda? Kita bolehlah mengagak sendiri melalui frasa-frasa berikut :
  • “ana dengar kata, ramai blogger-blogger ini tidak berduit, betul ke?” soal (menantu).
  • “kalau ada masalah kewangan, bagitau la.. ana akan cuba bantu sekadar yang boleh” (menantu itu) memaklumkan.
    Sebelum ini Kickdefella ada menceritakan :

    Sementara itu, ada baiknya blogger-blogger upahan termasuk Ustaz Pil Kuda yang pernah dibuang kerja kerana terlibat dengan penyalahgunaan dadah agar pulangkan segera lap top milik perbadanan yang digunakan untuk kepentingan dakyah peribadi orang-orang tertentu. PMBK juga harus menyiasat pembayaran yang dibuat keatas mereka ini termasuk pembayaran pejabat sekali.

    Rangkaian blogger ini diwujudkan oleh (menantu) untuk menyembelih mereka yang dirasakannya adalah penghalang cita-citanya. Antara yang telah menjadi mangsa blogger Ustaz Pil Kuda ini ialah Tuan Haji Anual Bakhri, Setiausaha Politik Menteri Besar Kelantan.
    [ klik di sini]

    Yang sangat menghairankan apasal pada perjumpaan tersebut, Ust Pil Kuda tidak ada bersama? Mungkin sudah bertaubatkah? / end
  • Tiada ulasan:

    Catat Ulasan