tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Selasa, 12 Jun 2012

ADA atau TIADA, Takda Maknanya...



ADA atau TIADA, Takda Maknanya...

>> MONDAY, JUNE 11, 2012





Ekonomi rakyat ditindas dan sibuk berperang dengan kejahatan, rasuah dan penyelewengan pemimpin2 umno/barisan nasio-anal yang merompak harta rakyat dan negara selama nih... Raja-Raja tak boleh tolong punnnn...


Rakyat sibuk berperang dengan penipuan SPR untuk bersihkan daftar pemilih... Raja-Raja tolong tengok jer.... sedangkan SPR di bawah kuasa Majlis Raja-Raja kannnn.....????


Ntah mana punya undang2 bangang pun gua tak tau... pasal hak Raja2 tak boleh disentuh lansung, gua rasa lebih baik pindah kat Planet lain lagi bagus laaaaa..... pasal bumi nih bumi Allah beb... hak untuk semua orang dan makhluk, bukannya milik sesiapa pun... hahahaha...


Apa2 hal pun member gua kat sini dah tolong belasah... dia ada imuniti, gua tarak.... hahahaha...!!!! Perkara yang betul takan nak cover2 pulak kannnn.... itu bangang namanya... hahahaha....!!!!


Kalau belasah lebih2 nanti... pasti ada yang jadi gilababi beb....!!!! Bagi gua samada ADA atau TIADA... tak memberi sebarang makna lansung, kerana RAKYAT tiada tempat mengadu...!!!!


Secara peribadi dalam banyak2 Raja dan Sultan, hanya Sultan Kelantan dan Terengganu jer... yang gua ada rasa hormat, yang lain2 tuuuu... berlagak jer... lebih....!!!! Apatah lagi Sultan yang berstatus anak angkat dari Siam tuuuu.... lagi tak bleh blah beb... hahahaha....!!!!


Nota: Setakat apa yang gua taip di atas tu takan puak2 melayu lembu umporno nak berkubang 7 hari 7 malam pi buat repot polis kot.... hahahaha... yang Menteri umno buat lagi dasaaatttt... wa cakap luuuu...





Nasihat gua kepada orang2 Melayu... jadi jadi bangang aarrr.... dengan isu2 Raja nih...!!!!


Umno hina Raja dan Sultan... Melayu2 lembu bangsat penchacai umno yahudi laknatullah tak nak pulak berkhemah depan Balai Polis buat repot Polis... kalau rakyat biasa dan pemimpin pembangkang... perangai babi2 lembu2 anjing2 umno ni laaaa... yang lebih sudu dari kuah... bangsat punya melayu dalam parti haramjadah tuuuu... bangsat sebangsat2 nyaaaaaaa...... spesies melayu2 anak haramjadah jenis ada otak tapi akal kat tumit kaki walau bergelar guru, ahli perniagaan dan jawatan2 penting dalam kerajaan...!!!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan