tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Ahad, 10 Mac 2013

YDP PAS KAWASAN SEGAMAT PILIH PRU 14 UNTUK MENANG..BUAT AHLI SEMUA JADI BANGANG..



KALAU CALON MACAM NI SURUH BERTANDING DALAM PRU 13 MEMANG KALAH..
SEBAB DIA MEMILIH KEMENANGAN PADA PRU14...JADI LEBIH BAIK BAGI DIA MASUK BERTANDING PADA PRU 14 NANTI..PRU13 GANTIKAN DENGAN CALON YG NAK UMNO JATUH DLM PRU13...




Macam manalah aku tak bengang..bila aku tanya sendiri YDP apa rancangan kita untuk menghadapi pru13.
dengan selambanya dia jawab kita target pru14 bukan pru13..Apa dah jadi dengan perjuangan PAS SEGAMAT NI.kalau setakat pru14 baik aku balik tido tak payah susah-susah nak kempen..YDP segamat tak tahu ke pru14 nanti negara dah bankrap dikerjakan oleh perompak-perompak umno..apalah malang aku duduk dekat segamat ni..siang malam aku bersama rakan sepejuangan pergi serang kubu umno..berbahas,bagi fakta dan risalah tanpa dibayar..keluar duit poket sendiri lagi..bila jumpa YDP bersama sahabat aku malam tu di warong ABE dengan selambanya dia cakap dengan pengikut dia target kita pru14.
terkejut berok aku dengar..orang kuat YDP ni pun boleh setuju pulak..apa punya bahalol daa..
sesama ahli jementah ni pun ada juga YDP tu cakap pru14 target dia..sedih dan pilu dengar ayat macam ni..
aku bukan nak buat fitnah dengan YDP ni..DEMI ALLAH DAN RASUL..TANYALAH SAMA AHLI PAS JEMENTAH..

Patutlah risalah dan fakta yang aku bagi pada dia tentang freemason pun tak disebarkan kepada ahli pas semua..bila risalah tu keluar dekat suara keadilan dan harakah.tak malu ke ydp tu..

salah satu tugas ydp adalah memastikan jentera berjalan lancar..bila usrah atau metting bagilah isu dan fakta
pada ahli..barulah ahli ada ilmu dan tahu apa perjuangan parti sebenar..bukan hanya tengok peranti hp ydp yg cangih tu..ahli pas segamat dengan jementah bukan semua pandai it untuk dapat maklumat diintenet.
mereka kebanyakan orang kampung..tak pandai nak buka internet..jadi tugas YDPlah untuk bagi maklumat isu isu semasa..bukan biarkan dia orang tu terkutang-kanting cari bahan..kalau nak jadi YDP buatlah kerja.
carilah bahan..barulah orang tanya boleh jawab dengan senang..senang nak berhadapan dengan sesiapa saja untuk bahas sesuatu isu..

Ini nampak orang pun dah takut..mungkin takut orang tanya soalan tak boleh nak jawab..so macam mana nak selesaikan masalah ahli nanti..

kenapa nak buat ceramah pun susah..sedangkan permit takda masalah..cuma cari tempat selesai semua urusan permit..
ingatlah kita ni dalam parti pembangkang..atau dalam ertikata pakatan rakyat..jadi kenalah jalinkan hubungan dengan dap dam keadilan..bila bersatu umno boleh tumbang..saya tak sanggup lagi tengok umno ni..kehidupan jadi susah..lagi susah bila rakyat miskin..kalau ydp x per kerja pun bagus..tapi jangan sombong..sy pun ada phd..kalau saya senang tapi bangsasaya susah pun nak buat apa..

kalau YDP tetap nak tunggu pru14..tahun ni jangan bertanding..bagi peluang dekat mana mana orang yang layak yang nakkan parti menang..nanti pru 14 baru bertanding ye..pilihlah calon orang segamat yang layak
boleh berjuang..yang nak tumpaskan umno dam membela rakyat..saya ni pejuang dan reformis..memang sy tak nak pun ada kedudukan dalam parti..demi allah..yang saya nak parti pakatan menang dalam pru13 bukan 14..

walau bagaimana pun saya harap nanti dapat bertanyakan soalan pada ydp pada mesyurat agong pas nnt..
SO BERSEDIALAH DENGAN SOALAN SAYA NANTI....KITA AKAN BERTEMU JUGA DALAM  MESYURAT AGONG NANTI...SALAM..

7 ulasan:

  1. YDP mcm nilah..patut disingkirkan lemah,lembik ta..k ada roh perjuangan itu belom jd yb lagi..mcm tikus cincorot je..jadi jkk kampong pun tak layak...sapa mahluk yang teruk sangat ni??ada gambar dia tak.??pastelah bg tengok..ada tak rupa mcm mickey mouse..
    BalasPadam
  2. hallo bro..suruh dia jual putu mayam dekat tepi lorong gelang chin chin tu je..kah..kah..kah.
    BalasPadam
  3. gue igt ni bkn salah ibu mengandung..tapi byk sgt makan air ketuban masa nk kuar dunia x..sampai tak boleh bezakan pakatan rakyak punya perjuangan..lu tanya dia apa tu jingga..dia boleh jawab tak??kah..kah..kah..
    BalasPadam
  4. WOI YDP KLU NAK MENANG PERCUMA TAK PAYAH MASUK BERTANDINGLAH..MENYUSAHKAN RAKYAT JER..
    ORG SEMUA DH X SABAR..LU NK TGU PRU13 WAT PE..
    MONYET PUN ADA TAHAP KESABARANLAH..
    BalasPadam
  5. Aduhai YDP Segamat...sh kini masih tak tunjuk minat utk menang di PRU13!!! Sedih aku!!! Buat koja acuh x acuh...memang laa nak tumpas!!! Jangan2 cari makan dengan UMNO kot???
    BalasPadam
  6. Monyet ilang sabar? Sape monyet tu....?????
    BalasPadam
  7. Bertindak mengikut arahan ikot je la.. PRU14 nanti laa..

3 ulasan:

  1. AKU pun dengar dia cakap dgn ahli masa tu...bodohhh..

    BalasPadam
  2. kalau muka ni mmg kaki bodek..IQ zero..di cuba buat ceramah kat palong timur pun org datang tak sampai 30 org..apa benda yg disampaikan pun aku tak faham..aku masuk pakatan pun disebabkan penjelasan 2 org yg aku tak kenal..dia dtg kt warong masa aku tengah ngeteh dgn kwn kwn..nama dia aku dh lupa..tapi yg sorang tu muka mcm cina yg lagi satu muka melayu,,pakai kete 4x4 warna hitam lambang bendera britain..
    klu ada sesiapa yg kenal dgn dia tlg bg nombor hp dia..aku nk tanya byk lg isu..best sebab dia jawab dgn fakta dan sejarah..

    BalasPadam
  3. yg mcm cina tu selalu kt warong ioi...pukul 2 pm slalu serang kt sekitar warong ioi..klu nk carilah..

    BalasPadam