tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Selasa, 20 November 2012

INILAH BANGSA KITA YANG DIGELAR MELAYU..


KERANA SEKEPING BURGER HARGA TAK SAMPAI RM3 DIBERIKAN PERCUMA, ADA WARGA KITA SANGGUP JUAL MARUAH DAN HARGA DIRI LANGSUNG TIDAK PERIHATIN NASIB MALANG YANG MENIMPA WARGA PALESTINE!!!!!!... SUNGGUH MEMALUKAN SEKALI!!!!!



AMAT MEMALUKAN!!!.... Ada segelintir warga kita sanggup berdiri panjang dibawah matahari terik hanya nak rebut sekeping Mc Egg yang diberi secara percuma oleh rangkaian Restoran McDonald. sedangkan warga luar. warga kafir yang makan daging babi, minum arak dan bela anjing sanggup memboikot sambil berdemo didepan Restoran MacDonald semata-mata bantah dan benci tindakan zalim Israel Yahudi Laknatullah keatas rakyat Palestine!!!!

Dimanakah maruah dan harga diri kita yang mengaku Islam?

Apakah sekeping burger yang paling murah di Restoran McD sudah boleh membeli jiwa dan maruah diri kalian!!!!!

Cukup memalukan!!!!!! Kebulur macam dah tak makan 10 hari gelagat dan perangai kalian!!!!..Macam tak pernah makan burger telor @ Egg Banjo.

Jikalah negara kita kena serang dengan pihak musuh, jangan harap mereka yang berdiri beratur panjang dibawah matahari terik ini akan sanggup sama-sama mempertahankannya.. JANGAN NAK MIMPI DAN JANGAN NAK HARAP!!!! YANG MEREKA TAHU HANYA MAKAN-MAKAN..PAGI MAKAN,PUKUL SEPULUH MAKAN,TGH ARI MAKAN,,PETANG MAKAN,MALAM PUN NAK MAKAN LAGI,PENGIKUT DAJJAL MMG KUAT MAKAN,, KALAU PERUT KENYANG OTAK PUN JADI BODOH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan