tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Isnin, 19 November 2012

Bukti minyak sawit mentah negara dijual kepada syarikat Israel




 15 484 0 580
BUKTI penjualan Minyak Sawit Mentah, MSM kepada BUNGE, Bunge Agribusiness Singapore Pte Ltd, sebuah syarikat Israel yang berpengkalan di Singapura. Pengerusi ANAK, Mazlan Aliman mendedahkan salah satu invois pembelian sejak tahun 2010 yang lalu.



Menurut Mazlan Aliman, perkara ini berlaku ekoran 70% equiti dalam anak syarikat Felda iaitu, FELDA OIL PRODUCTS SDN BHD dikuasai oleh syarikat asing. Selain Mitsui dan Adeka Corporation, pemilikan saham terbesar dikuasai oleh IFFCO SDN BHD, syarikat keluarga berketurunan India yang berpengkalan di Dubai.

Sejak MITI meluluskan pindaan membenarkan pemilikan asing ditambah kepada 70% pada 16 Jun 2010, syarikat yang berpengkalan di Pasir Gudang ini telah dikenali dengan nama FELDA IFFCO OIL PRODUCTS SDN BHD(FIOP).

Detik hitam bermula, minyak sawit mentah mula dijual kepada syarikat Israel!

Penduduk Islam Palestin dibom, dibunuh, Gaza jadi medan pertumpahan darah paling dahsyat sampai hari ini. Pemimpin Umno berpura-pura tunjuk simpati kepada penduduk Palestin, tetapi waktu yang sama menjual minyak sawit daripada hasil negara kepada Israel!


Read more: http://milosuam.blogspot.com/2012/11/bukti-minyak-sawit-mentah-negara-dijual.html#ixzz2CeVvqhq5

Tiada ulasan:

Catat Ulasan