tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Jumaat, 30 Mac 2012

Demo NGOk 'Buta Internet' di Kuala Lumpur.. (Video Inside)

 


Kenapa dikatakan demo manusia 'Buta Internet'?.. kerana kalau mereka celik internet sudah pasti mereka tahu siapa atau Parti mana yang mempunyai hubungan dengan puak-puak Zionis..

KUALA LUMPUR: Kira-kira 100 peserta daripada 20 NGO hari ini berkumpul di hadapan Pejabat Agung PAS bagi menyatakan bantahan terhadap PAS yang selama ini berdiam diri terhadap kenyataan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menyokong keselamatan Israel.

NGO terbabit, antaranya Persatuan Kerabat DiRaja Kedah, Ikatan Program Melayu Gombak, (IPMG), Kelab Merdeka Muda Kuala Lumpur dan Selangor (KeMUDA), Persatuan Veteran Malaysia mula berkumpul di depan Pejabat Agung PAS di Jalan Raja Laut, di sini kira-kira 11 pagi tadi.

Mereka yang berbaju merah, membawa bendera Malaysia dan beberapa keping kadbod dan kain rentang ‘Anwar boneka Zionis, pembohong, penipu’, ‘singkirkan pengkhianat antarabangsa’ dan turut menyanyikan lagu patriotik ‘Inilah Barisan Kita’.

Difahamkan, ini merupakan demonstrasi sama kali kedua kumpulan berkenaan selepas menyerahkan memorandum kepada Pejabat Agung PAS menuntut isu yang sama pada bulan lalu.

`Lupakan ideologi politik’

Presiden IPMG, Mohammad Nazlee Aziz ketika ditemui berkata, pihaknya akan terus mendesak PAS membuat pendirian rasmi terhadap kenyataan Anwar dalam Wall Street Journal (WSJ) Februari lalu.

“Selagi PAS tak buat kenyataan kita akan terus buat beberapa demonstrasi susulan kerana ia membabitkan isu agama.

“Kita seru PAS lupakan ideologi politik (dengan Pakatan Rakyat) tapi bila faktor yang menentukan hidup mati Islam kita perlu bersatu,” katanya.

Kumpulan terbabit bagaimanapun bersurai dengan aman dan keadaan dikawal polis dengan baik selepas berdemo kira-kira setengah jam kemudian - FreeMalaysiaToday


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan