tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Khamis, 29 Mac 2012

BN Sabah bergolak: Bukti pendaftaran PATI di Sabah di dalangi oleh UMNO/BN

 

Salam perjuangan..

Kebelakangan ini isu PATI di Sabah semakin hangat diperkatakan. Ini membuktikan bahawa UMNO/BN di Sabah semakin tergugat dan yakin bahawa kuasa mereka bakal hilang pada PRU ke-13 nanti. Walaupun jelas aktiviti haram ini dilakukan secara terbuka, namun tiada apa-apa tindakan undang-undang diambil terhadap penyelewengan ini. Malah kita yakin bahawa keselamatan negara turut terancam dengan pendaftaran PTI sebagai warganegara kerana mereka akan bebas kemana sahaja, bahkan ke Semenanjung. Inilah kemusnahan yang sedang dibina oleh kerajaan UMNO dan Barisan Nasional.

Pendatran ini berlaku di Semporna dan persoalannya sekarang, kenapa pendaftaran ini dibuat di Bilik Gerakan Barisan Nasional..?


Bukti bergambar:




Kenyataan yang diambik dari 1 Suara Sabah (facebook)

PRU13, UMNO CUMA MAHU MNGEKALKAN 32 KERUSI DUN YG DIMENANGINYA DLM PRU12 UTK KEMBALI BERKUASA DI SABAH SECARA 'SIMPLE MAJORITY'. 40,000 ORG YG AKAN DIBERI SIJIL KELAHIRAN DAFTAR LEWAT DIPERCAYAI MAJORITI PTI DARI FILIPINA. SBLUM PRU13 DIADAKAN, MREKA AKAN DIKLUARKAN MYKAD DAN STERUSNYA DIDAFTARKAN SBG PENGUNDI DI 32 KWASAN DUN YG DIMENANGI UMNO DLM PRU 2008. DGN CARA INI, UMNO AKAN DAPAT MENGEKALKAN KERUSI2 YG DIMENANGINYA DLM PRU 2008, MUNGKIN DGN MAJORITI YG LEBIH BESAR! 

............................................................................................................

Kilang KP UMNOBN beroperasi dipejabat ADUN Sinallang dengan bantuan kakitangan JPN yang menggunakan 5 kenderaan rasmi JPN. JPN ada pejabat di Semporna, kenapa harus beroperasi dipejabat ADUN UMNOBN

Gambar suasana di adun Senalang,Tetapi Datuk Nasir telah menafikan dalam keluaran Daily Express baru-baru ini, dan hanya untuk Kanak-kanak yang tidak mempunyai sijil lahir. Tetapi di manakah kanak-kanak itu dalam gambar ? 




...................................................................................................................

Kepada sesiapa yang tidak mempercayai projek I/C ini. selama 2-3 hari ini 1SS menerima beberapa gambar dari semporna, PATI di katakan dari seluruh pelusuk Sabah mengambil cuti serentak untuk ke Semporna membuat pendaftaran/mengambil I/C. Jika benar ia adalah hari penerimaan BR1M mengapa perlu ada JPN bergerak sebanyak 5 buah kereta.

Photo showing some of the 5 JPN vehicles being parked outside the office of the UMNO-BN Assemblyman's Office as mentioned in my earlier posting

Tiada ulasan:

Catat Ulasan