tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Jumaat, 25 Mei 2012

Nak Menipu Lagi...

 

>> Friday, May 25, 2012


Harris berkata, borang dokumen tersebut dalam bahasa Inggeris dan majoriti peneroka tidak faham sedangkan kakitangan Felda memberitahu dokumen tersebut untuk mendapat durian runtuh.

Tidak ada pegawai atau peguam bank yang hadir untuk memberi taklimat dan penerangan. Bahkan mereka juga dilarang membawa balik borang bagi tujuan diteliti atau mendapatkan nasihat daripada pihak-pihak yang berkenaan.

Tempoh masa yang diberikan singkat dan kena diisi depan pegawai Felda. Jadi proses yang seumpama itu menimbulkan banyak kemusykilan sehingga peneroka-peneroka terasa mereka tertipu...", jelasnya.

Difahamkan, ramai peneroka yang marah kerana purata usia mereka sudah melebihi setengah abad dan berusia lanjut jadi sepatutnya mereka tidak diheret dengan hutang bank dan riba’ yang tidak dinyatakan jumlahnya, apa cagarannya serta tempoh masa yang mereka kena bayar. - HD
Walllaaaweeeiiii..... ini sudah kes tipu beb....!!!!
Tunggu apa lagi kemukakan SAMAN terhadap FGVH atas adanya unsur2 penipuan memaksa peneroka mengisi borang pinjaman bank....

Dah laaa... selama ini Felda menipu timbangan, menipu gred kelapa sawit... hinggakan nak isi borang pinjaman bank pun nak menipu jugak....????

Memang dasar "HARAMJADAH" laaaaa.... puak2 Felda dan Pengerusinya serta Perdana Menteri Malaysia nih....!!!!

Puak2 umno dan kakitangan felda yang terlibat nih tak takut "DOSA" ke...., halal ke... duit gaji bulanan diorang selama ini buat sara keluarga mereka...????

Kalau tak menipu bukan umno namanya.... hahahaha....!!!!


Siapa kata Babi Pendek HALAL beb....???? Kalau dah spesies BABI tu... semuanya HARAM laaaaa.... bodoh punya puak2 umPORno nih.....!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan