tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Isnin, 9 April 2012

Berubah 360 darjah celcius..

 


(Ini adalah scheduled entry.... kalau blogger.com tak kena sawan cyber, entry ini akan keluar (publish) kalau tidak akan jadi draft jelah... selamat membaca)

Panjang kata dan Pendek kata, Hajjjjjah Rosmah Mansor seolah-olahnya berani menyeret Suaminya sama ke neraka.., kerana jika seseorang isteri dan anak perempuan yang melangkah keluar rumah tanpa menutup aurat akan membawa suami atau bapanya sekali ke sana. Itu bukan gua yang kata... lu orang tanya Pakcik google Mat Saleh tu pun tau pasal hukun nih.... hahahaha....!!!!

Bertaubatlah sebelum terlambat. Pintu taubat sentiasa terbuka lebar untuk kita semua. Jangan bertangguh, bimbang sesaat dua saat tiga saat lagi belum tentu kita dapat menyedut oksigen free daripada Allah lagi.

Jika ada bonus terakhir dari Allah, mungkin sempat sedut oksigen hospital buat sementara waktu..., itupun sebab nak kumpul semua adik beradik sedara mara... lepas tuuuu... sendiri mau ingat laaaa.... muakakakaaaa....!!!!

Gambar rembat dari FB, kredit Madzamtoklah.

Cerita kat atas tu isu pertama..., isu keduanya pulak kat bawah dan sumbernya di sini;

Dalam hal ini pula gua positif beb...., tak kisahlah Najib Razak atau sesiapa pun nak memangku jawatan Menteri Wanita buat sementara waktu. Lagipun tak perlu buat pembedahan jantina.., sebabnya 1Malaysia dah tahu kaum hawa lebih berani dari Najib Razak nih... heheheh...

Sebabnya buat apa Perdana Menteri nak buang duit Kerajaan membayar gaji dan elaun Menteri Pembangunan Wanita sedangkan tempoh pembubaran Parlimen dah dekat... justeru itu eloklah jika Perdana Menteri sendiri yang ambil gaji dan elaun tu... untuk tempoh sebulan dua nih... hahahaha...

Ataupun dengan positifnya gua hari ini, gua beranggapan Perdana menteri yang menerapkan nilai2 Wasatiyah dalam kepimpinannya memangku jawatan tu secara percuma beb..., dah banyak dah gaji dia wa cakap luuu.... (Gaji sebagai PM + Gaji sebagai Menteri Kewangan Pertama), takan laaaa... Gaji sebagai Menteri Wanita pun dia nak ambik.... issshhhh... lu orang tak baik tau buruk sangka pada Ulul Amri Perdana Menteri kita ni.... Allah murka tau....!!!!

Malangnya...., pasti ada orang yang terkilan dengan keputusan Presiden umporno ini.... kesian kat dia kan....??? Dah siap nyanyi lagu Zaiton Sameon - Menaruh Harapan... hahahaha... dapat jadi Senator pun dah kira bernasib baik dahhhhh....!!!!

Nota: Perghhhh... lu orang tak terkejut ke... dengan perubahan gua hari ni... hahahaha...!!!! Nazrina Lembu pasti suka kaaaannnnn.... gua sudah berubah 360 darjah celcius... kah... kah... kah....!!!!

Ok... gua blah dulu..., nak bersiap-siap pergi doa tahlil arwah mak lembu.... kah... kah... kah....!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan