tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Ahad, 22 April 2012


Lawatan Najib dan Zambry Kadir di sekitar Taiping bermula malam tadi berakhir dengan adegan tidak puas hati oleh saudara Simon Uthaya Kumar (berbaju kelabu cerah) kerana beliau mendakwa telah ditumbuk dan ditendang oleh pihak Majlis Perbandaran Taiping (MPT) semasa berurusan di pejabat MPT pada 12 Januari 2012.

Beliau mengambil kesempatan ini untuk meluahkan ketidak puasan hati terhadap pentadbiran MPT kepada Najib dan Zambry yang kononnya mendengar dan menyelami hati rakyat.


Sdr Simon Uthaya Kumar yang juga pesara tentera telah membuat satu laporan polis di sini pada hari kejadian beliau dikasari pihak MPT.


Bagaimanapun, Zambry terkedu kerana Simon mendakwa kakitangan kerajaan negeri yang telah memperlakukannya sedemikian membuatkan Najib turut buat-buat terkejut.


Kejadian ini disaksikan puluhan rakyat yang berdemonstrasi di hadapan bas yang membawa Najib dan rombongannya yang tiba dari Kerian, Perak, hari sebelumnya.


Zambry yang panik terus merah padam mukanya kerana tidak menyangka ada yang berjaya membuat demonstrasi sebaik Najib tiba!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan