tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Jumaat, 6 April 2012

Adakah ini cara PAS berkempen?

 

Friday, April 6, 2012

Cuba korang tengok gambar kat bawah neh. Siyes kelakar der. 



Apa?

Undi pas masuk syurga? Ko biar betik? Aku undi pas dan aku akan confirm masuk syurga? Sapa takmo kalau gitu. Aku pun mao. Undi pas je tak payah susah payah fikir apa benda terus masuk syurga.

kah kah kah

Adoiiiiyaiiiiiiii lawak siot.

Ini seme kempen2 provokasi jek. Ini belum terbukti datang dari pas apa seme. Untuk rekod, bukanlah bermaksud undi pas dijamin syurga apa seme. Apa yang ingin disampaikan ialah kalau kita undi pas, kita akan bersama2 cari jalan untuk ke syurga. So kepada sesiapa yang terserempak dengan kempen2 atau poster2 atau gambar2 macam di atas neh mohon fikir dulu sebelum main percaya terus. 

Kita taktau siapa di sebalik perkara2 tersebut. Kalau tanya aku, aku suspect neh provokasi jek. Sukar gak aku nak percaya orang2 pas akan buat perkara di atas sebab dah selalu bergaul dengan mereka. Ada juga member2 dari pas risau orang salah sangka dengan kempen2 begini.

Sebab tue aku cenderung nak fikir bahawa gambar kempen di atas neh lebih kepada provokasi sesetengah pihak. Mohon alert oke. Bai.

Ameno : Undi bien or pas takde lah direct masuk syurga or neraka, cara hidup kita jek yang boleh tentukan samada kita ke syurga or neraka der..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan