tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Jumaat, 4 Mei 2012

Sebelum Bagi Nama Anak Kucing, Jawab Isu Duit FELDA Hilang



Apakah kepentingan menamakan seekor kucing Parsi mahu ditonjolkan sebagai prihatin terhadap masalah rakyat?

Tidak adakah isu lagi yang lebih penting jika dibandingkan dengan hanya meminta rakyat 2Malaysia (1 kroni, 1 rakyat marhaen) menamakan kucing yang belum tentu membawa manfaat terhadap ekonomi negara?

Sudahlah isu hutang KERAjaan Umno-APCO yang meningkat hingga ke siling sebanyak RM378 Bilion belum dijawab, masalah lain pula timbul dengan isu hilangnya wang FELDA berjumlah RM2 .7 Bilion!

Apakah Najib tidak mahu menjawab bagaimana wang FELDA Plantations hilang sebaliknya menumpukan kepada usaha mencari nama anak kucing yang sesuai untuk anak perempuannya?

Amat malang rakyat 2Malaysia berPerdana Menterikan Najib. Kunun apabila dibuka "bidaan awam" menamakan nama anak kucing itu sudah memadai akan bukti ketelusan KERAjaannya?
Tak habis-habis rakyat dirundung malang dengan kenaikan kos sara hidup yang membebankan hampir seluruh negara, Najib mahu buat lawak dalam episod "Raja Lawak"?

Kalau beginilah tanggungjawab seorang Perdana Menteri Umno-APCO, usah diharap hendak menyelesaikan isu berbangkit lain seperti PKFZ, Scorpene dan kehilangan enjin jet TUDM sampai bila-bila

Tiada ulasan:

Catat Ulasan