tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Rabu, 23 Mei 2012

Rayuan Derma...Tolong Gua Please...!!!!

 

>> Wednesday, May 23, 2012

Gua mau minta tolong dengan lu orang semua...., gua mau pergi Peranchis tapi gua tak cukup wang. Jika lu orang sudi... tolong derma sama gua... satu orang seposen pun cukuplah, gua tak minta banyak2...

At least boleh cover gua punya tiket kapalterbang pergi balik, gua punya sewa hotel sama gua punya makan minum cukuplah. Tapi gua janji gua tak duduk hotel 5 star... gua akan duduk hotel 2 star jer... selesai kes mahkamah gua balik laaaaa....


"Siapa akan membayar kos penerbangan dan hotel saya di Perancis,"
 
Gua mohon sesangat... lu orang baca kat sini kepayahan gua..., walaupun gua kaya raya tapi peruntukkan nak pergi Peranchis memang gua takda duit beb... !!!!

Setakat nih... gua ada sorang penderma bangsa cina... dia sanggup derma 1 hengget jer.. itupun dengan syarat supaya gua tak gunakan untuk beli kondom di sana nanti.

Harap lu orang derma laaa... lebih sikit...!!!!

Terima kasih
Menteri Pertahanan Mesia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan