tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Rabu, 11 April 2012

FAKTA: Inilah hujah laknat tahap sial...

 

 
Mansuh PTPTN jejaskan Melayu adalah hujjah laknat tahap sial!

Oleh Penarik Beca
Saya tak ada masalah kalau orang nak berbahas kata. Umno tibai PAS, PAS pula tibai Umno. Itu biasa. Tetapi biarlah macam ada akal.Walaupun saya rasa cara pentadbiran Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak macam pentadbiran taghut, tapi dalam beberapa hal, saya salute cara dia berhujjah.

Walaupun majoriti orang Umno yang hantar komen dalam blog ini berhujjah macam sial punya lahanat, macam setan, tetapi jika ada yang mari berhujjah dengan baik, saya respect. Antara yang saya ingat yang berhujjah dengan baik ialah yang pakai pengenalan Malay Mind. Sama ada hujjah dia kuat atau tidak, itu soal lain. Tetapi kurang-kurang pun Malay Mind tak berhujjah macam sial punya
lahanat.

Saya tulis bab tu sebab dari pagi tadi lagi masa saya pi minum teh tarik, saya sakit hati bila terpandang hujjah sial punya laknat dalam tajuk utama Utusan Malaysia hari ni (lihat berita bertajuk "
Mansuh PTPTN jejaskan Melayu").

Orang suruh mansuhkan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) dengan tujuan para pelajar diberi pelajaran percuma berserta bantuan sehingga sekurang-kurangnya ijazah pertama. Apa yang jejaskan Melayu, bangang oi!


Oi gila! Jejaskan Melayu apa? Betul-betul hujjah laknat tahap sial

Tiada ulasan:

Catat Ulasan