tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Sabtu, 11 Ogos 2012

Apa Punya Sialan Daaaa...!!!!



ni aku copy kt blog isa..menarik juga cite dia..bacalah.

Assalamualaikum... sahabat handai, rakan taulan, pembaca sekalian...

Ni gua nak citer sikit kat lu orang semua..., gua selalu menceceh pasal kerajaan bn haramjadah nih luluskan kereta penggunaan dengan cc (kuasa kuda) yang tinggi kepada rakyat malaysia, lepas tu hadkan kelajuan atas lebuhraya 110 km/j... apa barang kaaannnn....

Tapikan... hari tu gua bawak kereta anak gua jenama nama ikan orang2 kaya bela, gua punya besit macam Najib Razak lari tak cukup tanah bila nampak Antu Tuya datang mintak komisen dengan anaknya... hahahaha... (lihat bideo kat sidebar blog tu..)

Tup.. tup... semalam gua dapat surat saman beb..., efisien betul kamera PDRM yang serba canggih manggih tuuu... tak rugi labur juta-jutaan hengget beb... part nih gua salute toink.. oink... oink.... kat keraaaa...jaan bn... kerana cekap sesanggat... (dalam hal bikin duit laaaa... walaupun nampak bangang).

Nah.. tu dia gua tepek gambar surat saman kat bawah tuuuu...., lu orang bayangkan terpacak ekzos kereta kelisa anak gua... gua kerjakan... hahahaha... masa tu kaaannnn... gua henjut pi Penang... makan pasemboq dengan Mami Lembu hahahaha... !!!!

Gua bertolak dari Klang pukul 11.30am... sampai Penang... makan2... borak2 denganMami Lembu.. sempat bertanya dengan Mami Lembu bila dia nak pergi buat umrah lagi tebus dosa cakap macam paria mabuk todi dalam mahkamah, sembang2 tu ada laaa... dalam sejam, lepas tu.. pukul 1.00pm gua pekena teh tarik kat PJ Old Town pada hari yang sama..., mana tak kena saman beb... tapi gua akur kesalahan gua... hahaha...!!!!

Memang patut pun gua kena saman pasal pandu laju sangat.... padan muka gua... hahahaha...!!!! Cuma nasihat gua satu jer.... "Gunalah Petrol RON-97"... dan berhati-hati dengan setiap flyover di PLUS Highway... muakakakaaaa...!!!!

Toll kena bayar... dah tu pulak kena saman lagi... adusssss.... Hidup Melayu... Hidup umno... Hidup bn... kah.. kah... kah....!!!! Sokong jangan tak sokong....!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan