tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Jumaat, 30 November 2012

PANAS!! Video Najib dan UMNO sokong regime zalim Bashar Al-Assad didedah!!,



17 November lalu, media-media yang ditunggang UMNO melaporkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak telah menerima panggilan daripada Presiden Mesir, Mohamed Morsi membincangkan serangan terbaru tentera Israel dan serangan udara di Gaza.

Dalam panggilan telefon selama 15 minit itu, kedua-dua pemimpin melahirkan hasrat untuk bekerjasama menamatkan keganasan semasa di Gaza.

Ternyata kini apa yang dilaporkan itu hanyalah propagnda murahan UMNO untuk menggilap imej Najib..

Ini kerana dalam satu majlis pertemuan diadakan antara Pelajar Malaysia yang menuntut di Universiti Mansoura Mesir dengan Kedutaan Malaysia Kaherah jelas dinyatakan pihak mana yang disokong oleh Kerajaan UMNO.

Dalam pertemuan tersebut ACP Ishak Mohd Jani yang merupakan Staff Kedutaan Malaysia Kaherah merangkap jawatan Security Liason Officer (PDRM), memberi sedikit taklimat tentang isu keselamatan, yg menyentuh tentang pendirian kerajaan Malaysia terhadap isu Syria.

Teryata, mereka berpihak kepada kerajaan Bashar Al-Assad, bahkan ucapan ini disokong pula dengan ucapan Dato Duta Malaysia di Mesir.

Majlis diadakan pada 27 november 2012, di dewan Abu Nagah, U. Mansoura, Mesir.

(Yang berucap dalam video ini ialah :ACP Ishak Mohd Jani yang merupakan Staff Kedutaan Malaysia Kaherah merangkap jawatan Security Liason Officer (PDRM)).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan