tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Ahad, 2 Disember 2012

Sultan Pulau Pinang Di Temui..!!!!


Sejarah Pulau Pinang..foto dibawah adalah Sultan sebenar bagi negeri pulau Pinang. Akibat tidak minum arak, tidak berjoget2, tidak bermewah2, tidak songlap bini orang dan jururawat filiphina, tidak berpoya-buaya dengan model, tidak berjudi, tidak menyambut birthday di london dan tidak ikut telunjuk British, Amerika, Israel Zionis serta umno melayu laknatullah..., kesimpulannya tidak mahu menjadi puppet mereka.

Maka Sultan ini telah dibuang negeri ke Segitiga Bermuda. Oleh sedemikian dengan itu Negeri Pulau Pinang sehingga kini tidak mempunyai Sultan. Sepeninggalannya dalam buangan, kesempatan itu telah dipergunakan sepenuhnya oleh mamak2 keling pariah bermaharajalela dan perluaskan koloni diorang dalam Negeri Pulau Pinang.



Akibat kerakusan mamak2 keling pariah itu, kebanyakkan orang2 melayu Pulau Pinang mulai terpinggir akibat tanah mereka habis di rampas oleh mamak2 pariah cilakesss... bangsat haramjadah.. - Sumber Berita Haramjadah



Inilah rupa mamak keling pariah yang dimaksudkan dalam link di atas.
Melalui sumber terbaru yang tidak atau boleh dipercayai..., setelah British balik ke negaranya dengan memproksikan anjing mereka yang bernama umno laknatullah yang dalam dua tiga hari ini sedang galak memekik terlolong melalak di Keyel sebagai boneka penjarahan mereka.

Setelah Sultan ini berjaya kembali ke Pulau Pinang dengan menumpang kapal Black Pearl, beliau mendapati negerinya telah penuh dengan mamak2 keling pariah, bersamahati punuh kuciwa... maka beliau telah membawa diri ke negeri Johor.

Di beritakan juga beliau kini berkerja kilang bagi menyara kehidupan dirinya di perantauan.



Namun begitu..., percayalah wahai rakyat Malaysia. Fakta sejarah ini telah disorokkan daripada pengetahuan umum oleh umno laknatullah dan juga media laknatullah mereka.

Pundek punya DKK... mamak keling pariah mengaku melayu, duduk dalam umno untuk pelingkupkan melayu, hanya melayu2 umno yang masih bodoh masih dok percaya dengan mamak bangsat haramjadah dalam umno tu... BODOH...!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan