tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Isnin, 15 Oktober 2012

MAI TENGOK!!! Yang mana lebih zalim ? UMNO atau DAP









Siapakah yang lebih jahat dan zalim di sini?? Jangan cerita pasal Melayu la...Kerana Nabi Muhammad SAW tidak pernah melaungkan "Hidup Quraisy"!!! Nabi SAW hanya memperjuangkan ISLAM.


Fakta ini sahaja sudah cukup menunjukkan UMNO memang terpesong dari jalan yang lurus yang dibawa dan diperjuangkan oleh Nabi SAW dan para sahabat ajmaen.


Ingat.....ini bukan main-main. Tidak diterima Allah amalan dari mereka yang mencari selain dari Islam.


Firman Allah dalam Surah al-Maidah ayat 5.


Pada hari ini dihalalkan bagimu yang baik-baik. Makanan (sembelihan) orang-orang yang diberi Al Kitab itu halal bagimu, dan makanan kamu halal pula bagi mereka. (Dan dihalalkan mengawini) wanita-wanita yang menjaga kehormatan di antara wanita-wanita yang beriman dan wanita-wanita yang menjaga kehormatan di antara orang-orang yang diberi Al Kitab sebelum kamu, bila kamu telah membayar maskawin mereka dengan maksud menikahinya, tidak dengan maksud berzina dan tidak (pula) menjadikannya gundik-gundik. Barang siapa yang kafir sesudah beriman (tidak menerima hukum-hukum Islam) maka hapuslah amalannya dan ia di hari akhirat termasuk orang-orang merugi.


Ayat ini menerangkan bahawa orang-orang Islam yang kafir sesudah beriman (kerana menentang atau tidak menerima hukum Allah) maka tidak akan diterima amalan mereka di dunia ini dan di akhirat mereka termasuk orang-orang yang rugi. Wallahualam.


Panglima7
Aku hanya menyampaikan sahaja.

2 ulasan:

  1. Puak UMNO ni yg dok atas2 tu....Tun Kodet kata depa saitan dikenali!!!! Tun Kodet sendiri pun hadir di Mesyuarat Freemason di Belderberg, Portugal 3-6 Jun 1999. Ni kita nak kata apa??? Malah Tun Kodet pun terlalu banyak menghina Nabi s.a.w. Nak kelaskan camna laa mamak kutty ni??? Sendiri pikiak laa!!!!

    BalasPadam
  2. SAYA MINTA DOA SEMOGA MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH SEPERTI NEGARA-NEGARA LAIN,AMIN MARILAH KITA BERDOA SAMA SEMOGA MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH.

    BalasPadam