tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Rabu, 31 Oktober 2012



Kena bodoh dengan Adnan Yaakob, MB Pahang. [Video Inside]

Nak dapat anak ramai kena sekali? Awak ingat dapat anak sorang cucuk sekali je ke? BODOH.

Hah amek kaw.


kah kah kah


Agak kotor la pemikiran MB Pahang. Aku tak gemar. 

Walaupun sebenarnya takde la besar sangat pun tapi elok la dia gunakan perumpamaan lain.
 Bukan sekali bahkan 2 kali gak dia mengulang ayat2 kotor macam tue. 
Mungkin orang lain rileks2 jek kot dengar. Tapi aku rasa agak kegelian sikit bila dia cakap begitu. 
Mungkin sebab dia tue sendiri memang mengelikan kot.

Heheeh..


Tapi kan aku respect juga la bila seseorang slumber je sound MB Pahang ; 



Awak ingat kawan neh mengoyang telur ke dok sini? <-- Adnan Yaakob.
Lebih kurang la.. <-- Orang asli.

kah kah kah


kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Ini video nya. 


Yang sebenarnya kes piket hari tue. Yang sebelum neh aku tengok versi yang dah di edit. Ini versi panjang. Mula2 dia approach cara baik. Kiranya dia neh jenis terbuka dan demokrasi la juga. Tapi cara dia bercakap tue kurang sesuai dengan status dia sebagai MB. Sekarang bila dah tengok dia begini aku dah boleh bayangkan kenapa dia tunjuk isyarat mencarut. Tak heran beb.

Wakaka..


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan