tan malaka

tan malaka

kalau sudi jadi pengikut add kt sini

Sabtu, 22 September 2012

Tengok neh bukti sifat hipokrit orang umno !!!





Kecoh lagak hero konun mereka pembela islam tapi tanpa di sedari pemimpin Umno la yang banyak menghina agama islam tanpa mereka sedari.
Telah banyak bukti ucapan dari pemimpin umno yang secara jelas menghina islam tetapi tiada satu pun dari mereka berani menyanggah atau membuat laporan polis berhubung kes ini.

tetapi Bila kenyataan dari Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham berkenaan bantahan filem hina Nabi wow!! sana sini buat lapuran polis menghentam pengerusi DAP ini.
Aku bukan la sokong sangat kenyataan pengerusi DAP Datuk Ngeh kerana sebagai orang islam aku pun terguris perasaan bila dia berkata demikian ,tetapi bagi aku Ngeh tak lebih dari seorang kafir yang sememangnya jahil dalam bab agama islam sudah tentu beliau bercakap tanpa ilmu agama yang cukup.
Tetapi ada pemimpin islam yang telah menguris dan menghina islam secara jelas dan terang dari pengerusi Dap ini kenapa tiada bantahan atau laporan polis.Menakfikan satu ayat dari Al Quran maka kita boleh tergelincir akidah ,bayangkanlah kalau berterusan pemimpin ini merendah serta memperkecikkan hal agama dan tentu tak ada dia dalam golongan munafik atau pun kafir.

Kesilapan Ngeh itu telah beliau sedari lalu memohon maaf atas ketelanjuran beliau kerana telah menguris perasaan umat islam Malaysia ,tetapi adakah anda pernah dengar dari mulut mulut pemipin yang konun mengaku sebagai orang dan pembela islam memohon maaf secara terbuka bila terlanjur kata menghina islam?
tuihhhh...hipokrit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan